'«Математичне моделювання систем і процесів». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 Телекомунікації та радіотехніка '
'«Проектування радіоелектронних пристроїв ». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 Телекомунікації та радіотехніка '
'«Енергоефективні автоматизовані електротехнічні та електромеханічні комплекси та системи широкого технологічного призначення ». Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка за освітньо-науковою програмою «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» '
'«Переддипломна практика». Для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” очна форма навчання '
'«Пристрої цифрового оброблення сигналів». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» (Очної форми навчання) '
'«Проектування радіоелектронних пристроїв». Для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка”'
'«Математичне моделювання систем і процесів». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка»'
'«Пристрої цифрового оброблення сигналів». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» (Очної форми навчання) '
'«Спецрозділи з теорії передавання інформації». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Спецрозділи з теорії передавання інформації». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Проектування радіоелектронних пристроїв». Для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка”'
'«Математичне моделювання систем і процесів». Тема:«Модель виявлювача сигналу» Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка»'
'«Проектування радіоелектронних пристроїв». Для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка”'
'«Математичне моделювання систем і процесів». Тема:«Рупорна антена» Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка»'
'«Математичне моделювання систем і процесів». Тема:«Коаксіальне T – Розгалуження» Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка»'
'«Математичне моделювання систем і процесів». Тема:«Діаграма спрямованості антеною решітки» Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка»'
'«Спецрозділи з теорії передавання інформації». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Математичне моделювання систем і процесів». Тема:«Мікрополосковий фільтр» Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка»'
'«Цифрове оброблення зображень». Тема.“Оброблення зображень в середовищі MatLab” Для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка”'
'«Математичне моделювання систем і процесів». Тема:«Моделювання системи стеження» Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка»'
'«Пристрої цифрового оброблення сигналів». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» (Очної форми навчання) '
'«Математичне моделювання систем і процесів». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка»'
'«Спецрозділи з теорії передавання інформації». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Пристрої цифрового оброблення сигналів». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» (Очної форми навчання) '
'«Проектування радіоелектронних пристроїв». Для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка”'
'«Мережі зв’язку». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Радіотехнічні системи». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Цифрове оброблення зображень». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Математичне моделювання систем і процесів». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Проектування радіоелектронних пристроїв». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка» '