'«Конструювання радіоелектронної апаратури». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка»'
'«Радіоприймальні та радіопередавальні пристрої» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка»
'
'«Технічні та програмні засоби автоматизованого проектування РЕЗ». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності «172 «Електронні комунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Проектування радіоелектронних пристроїв». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Електронні комунікації та радіотехніка»» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Технічні та програмні засоби автоматизованого проектування РЕЗ». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності «172 «Електронні комунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Технічні та програмні засоби автоматизованого проектування РЕЗ». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності «172 «Електронні комунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Електронні засоби телекомунікації»(частина 2: радіоприймальні пристрої). Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка»'
'«Проектування радіоелектронних пристроїв ». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності «172 «Електронні комунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Спецрозділи природничо-наукової підготовки ». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності «172 «Електронні комунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Матеріали та компоненти радіоелектронної апаратури» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка»
'
'«Цифрове оброблення сигналів» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка»
'
'«Основи метрології та радіовимірювань» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка”'
'«Технічні та програмні засоби автоматизованого проектування РЕЗ». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності «172 «Електронні комунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Електроживлення РЕА» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”
'
'«Проектування радіоелектронних пристроїв ». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності «172 «Електронні комунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Проектування радіоелектронних пристроїв ». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності «172 «Електронні комунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Теорія передавання інформації» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”
'
'«Технічні та програмні засоби автоматизованого проектування РЕЗ». Для здобувачів вищої освти другого (магістерського) рівня зі спеціальності «172 «Електронні комунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Спецрозділи природничо-наукової підготовки». Для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 172 « Телекомунікації та радіотехніка»'
'«Конструювання радіоелектронної апаратури». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка»'
'«Пристрої мікрохвильового та оптичного діапазонів». Для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 172 « Телекомунікації та радіотехніка»'
'«Цифрове оброблення сигналів» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”
'
'«Основи схемотехніки» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”
'
'«Основи теорії кіл» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”
'
'«Електроживлення засобів телекомунікацій». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Основи обчислювальних методів в телекомунікаціях та радіотехніці» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”
'
'«Метрологія, радіовимірювальні прилади і апаратура» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка“за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”
'
'«Сигнали та процеси в радіотехниці» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”
'
'«Електродинаміка та поширення радіохвиль» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”
'
'«Антени та пристрої мікрохвильової техніки» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”
'
'«Розробка пристроїв на ПЛІС» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”
'
'«Радіоприймальні та радіопередавальні пристрої» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”
'
'«Матеріали та компоненти радіоелектронної апаратури» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”
'
'«Електроживлення РЕА» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”
'